Selamat Sekalian......

mule2 sekali.....trimas la sebab sudi jenguk2 blog ni.....bukan ape,almaklumla baru nak tubuhkan.....cewah...hahaha...papepon...sokong la aku... :)




I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 30 September 2011

Terbaekk....

wasalam...
lame dah x masuk blog aku nni...dah bersawang upernye...huhu....xpe2 kan ku gilap menjadi permata yang bersinar menyinari alam maya ini...ececeh...ayat...hahaha...sekarang aku dah mulekan hidup baru...macam2 hal terjadi, moto kene tarik...adoi, nasib dah xde rezeki kat moto tu...(sape suh x bayarkan...huhuhu)....skunk ni ku menapak kat  P.J...wah!! leh tahan r, keje walaupon dengan undeng2 yang agak ganaz, ku tempuhi juga, keje dengan wet la katekan...leh katekan hari2 aku proses juta2...dah lali tengok, dulu tengok note 50 pon dah kabur mate nak amik, skunk macam kertas biase je...mybe kat cini la rezeki aku...wat mase ni, kje mmg best la, mane xnye dapat kawan baru an...hehehe...hope aku dapat ngubah diri ni menjadi yang lebih bek dari sebelom ni, malu la bile terpikir tentang diri ni, hurmmm...dalam bulan terdekat ni ade camp, wat membe2 yang jenguk espescially, group 24...soe mybe ku x dpt join, ade komitmen nak diteruskan...len kali, insyaallah ku gegar..hohoho......papepon korang doakan la aku menjadi lebih bek dari dulu, semakin hari, semakin bagus...yeah!!!...

~imaginasi menguasai dunia!!~

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.