Selamat Sekalian......

mule2 sekali.....trimas la sebab sudi jenguk2 blog ni.....bukan ape,almaklumla baru nak tubuhkan.....cewah...hahaha...papepon...sokong la aku... :)




I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 11 September 2011

Huhu..hehe

Salam semua!!..wah macam tak percaye lak sok aku dah mule keje kat tempat tu...x caye r...x caye!!..haha tapi hakikat, sok kne mule bekerja, selamat tinggal dunia penganggur..huhu..hope aku dapat bertahan dengan job bru  ni la...hehe..bukan senang nak senangkan..kalau nak susah bukan men senang lagi.. hidup ni satu putaran, so harap la yang akan berputar tu perkara yang baik n yang boleh memajukan kitakan..hope sangat2 yang diri ni di kuatkan semangat n kental...fuh!!..ayat hahaha...bukan gurau ni betol2, aku harap aku dapat baiki hidup aku lagi, skunk ni agak teruk gak la, inginkan yang terbaik dalam kamus hidup ni, hope tercapai..azam yang x pernahnye tercapai harap d masa akan datang akan tercapai jugak, same2 la kite berdoakan...ehhh!!..lewat dah rasenye ni, so selamat malam la, sok kene bangun awal, dah lame x bangun awal ni..hehehe..doakan aku terus sukses ye kawan2....:)

~imaginasi menguasai dunia~

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.