Selamat Sekalian......

mule2 sekali.....trimas la sebab sudi jenguk2 blog ni.....bukan ape,almaklumla baru nak tubuhkan.....cewah...hahaha...papepon...sokong la aku... :)




I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday 10 September 2011

Mulakan Harimu...

Jam 4:32AM,sunday 11/9/2011....x tdo lagi ni...gile dasyat, dah x betol ke??..xpe kre ni last la sebab mula malam esok, aku kene mulakan hidup dengan lebih stabil lagi, macam2 dugaan dah mule datang ni, nak xnak kene tempuhi, dulu x beringat men hantam je, langgar je, sekarang? padan muke ak, mula la beban tu rasa berat sangat, macam ne muda2 x dapat darah tinggi, tension memanjang je..skunk pon tension gak, hari2 tension muke je ceria dalam hampeh...ok, isnin sila hadirkan diri sebelum kul 8:30AM, alamak! mampu kah aku? mane taknye slalu lewat bangun, ni keje jauh sikit ni,kene tabahkan gak, dengan diri yang tak berapa nak complete, seram tapi kene gak harungi nak mencari rezeki la katekan, azam tahun ni kiranya failed la, tinggal brape bulan lagi nak abes tahun, aku stil kontang kanting gak..berjayakah aku mengubah masa depan aku yang kian gelap tenggelam dek kecuaian diri aku? seriau tuk di kupas isu ini ya..huhu...harap dengan kerjaya baru aku dapat mulakan hidup baru yang lebih stabil...sekarang kos hidup menaik, tipu la kalau ada yang kata leh turun, bukan pe susah nak caya, lau boleh kira alhamdulillah la, tempat keje lame aku bukan x best, just lame2 jiwa ni berontak, aku tau aku patut dapat lebih, tapi macam tu gak, perkara yang remeh jadi macam perkara besar...huh! ape jadahnye, reputasi la sangat..kadang2 benci bile seorang ketua berkata yang die kene jaga macam2 sedangkan kalau nak di nilaikan bukan bagus sangat pe yang die watkan..aku x suke orang macam tu, akupon pernah jadi ketua, susah la gak tapi setiap orang lain pimpinannya, lain caranya...cuma aku x berkenan sangat la..macam tah pape...harap tempat baru ni lebih baik, terjamin dan ada masa depan yang gemilang...tempat lame bukan x bagus tapi cara bergerak, jalankan perniagaan tu, kolot!..macam2 la semua kate senang, meh wat...hurmm...susah nak lupe sebab banyak kenangan terindah, tapi nak wat macam mane semua tu dah jadi sejarah dalam hidup ni..kadang2 imaginasi tu memberi kita sejuta lafaz kata2 tuk tingkatkan moral kita...jadila yang terbaik diantara yang terbaik....

~Imaginasi menguasai dunia!!~

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.