Selamat Sekalian......

mule2 sekali.....trimas la sebab sudi jenguk2 blog ni.....bukan ape,almaklumla baru nak tubuhkan.....cewah...hahaha...papepon...sokong la aku... :)




I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 9 September 2011

Kalau la........

Hai semua, aku harap korang sehat la coz dapat meluangkan masa jenguk2 blog aku ni...almaklumla xde yang best sangatpun...tajuk besarpun macam membosankan...tol x, tapi lau kita anggap bosan, sampai bila2 la xkan menarikkan, yang penting setkan minda kita supaya dapat memberi peluang pada sesuatu itu untuk berkembang, jangan jatuhkan semangat tapi naikkan semangat, kan bagus kalau kita semua bersatu padu, kira persaingan sehat lakan, ni tengok orang berjaya sikit, mule la macam2 pandangan serong yang kita bagi, dah rezeki diekan, kita xdpt sebab kita x usaha, sapa yang usaha lebih, die dapat lebih...aku jujur bagitau ni tapi rasenye lom lagi nak bagitau, ape yang aku merepek ni...hehe...korang mesti ada seseorang yang korang leh anggap herokan...pe kate korang jadikan hero tu sebagai guru...x kire la hero tu rekaan or yang benarkan...macam aku, banyak hero yang aku suke ni kire ciptaan orang, peduli la orang len nak cakap apekan...yang menjadi ikutan bukan perkara yang diorang lakukan tetapi cara2 yang diorng lakukan....macam mana nak dapatkan sesuatu tu, dengan usaha yang diorang tunjukkan dapat bagi aku inspirasi, cara2 nak hadapi idop ni,aku bukan orang yang kuat, hebat macam hero2 tu tapi aku seorang insan yang perlukan dorongan serta semangat yang jitu tuk pastikan hidup aku ni di penuhi coretan2 yang terindah pernah aku lakukan, hadapi, semua tu mengajar aku erti hidup dengan lebih baik lagi...jadi jangan la kita cepat putus asa, segala masalah ada penyelesaiannya..cuma masa dan semangat kita je yang akan tentukan bila jawapannya...lau kecundang di tengah jalan, manakan tahu ape di penghujung jalankan....jadi sama2 kita berusaha jadi yang terbaik dalam hidup kita......=imaginasi menguasai dunia!!=

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.